طنین سمعک

نصب و فروش سمعک , ارزیابی شنوایی , تعمیرات سمعک

وزوز گوش و درمان

وزوز گوش چیست ؟                                                                    

 وزوز گوش یعنی صدای خاصی شبیه زنگ در گوش که ممکن است در یک یا هردو گوش ویا حتی در سر احساس شود . این صدا فرکانس های متفاوتی دارد گاه به صورت سوت کشیدن ، زنگ زدن ، غرش ،و... درک می شود . وزوز گاهی موارد شدت زیادی دارد که سبب آشفتگی وپریشانی شده وزندگی طبیعی   فرد را مختل می کند. گاهی هم خفیف وموقتی بوده و پس از مدت کوتاهی برطرف می شود ، اما در برخی موارد هم وزوز گوش دائمی است و در تمام طول زندگی همراه فرد خواهد بود .

آشنائی با عوامل ایجاد کننده وزوز گوش                                                  

علت اصلی وزوز گوش در بسیاری از موارد مشخص نیست ، اگر چه عواملی همچون  استرس و اضطراب ،  آلرژی ، افزایش  یا  کاهش فشار خون ، وجود تومورها، دیابت ، تیروئید ، ضربه به سروگردن عفونت های مزمن  گوش میانی  ومصرف داروهای مانند : آنتی بیوتیک ها ، ضد التهاب ها ، داروهای مسکن ،داروهای  ضد افسردگی ،آسپرین و مصرف الکل می توانند باعث بروز وزوز گوش شوند ، اما بسیاری از وزوزهای گوش به علت آسیب به انتهای میکروسکوپی عصب شنوایی در گوش داخلی  است که به دلیل صدای بلند ایجاد شده وسبب کم شنوایی وبروز وزوز می شود.                                                                 

 علل افزایش یا بدتر شدن وزوز گوش                                             

در برخی موارد وزوز گوش به علل گوناگونی مثل استعمال دخانیات ، مصرف الکل وقرارگیری در معرض اصوات بلند شدیدتر میشود .بنابراین اگر محل کار شما در مکانهای پرسر وصدایی مثل فرودگاه ، کارخانجات وکارگاهای صنعتی است حتما باید از محافظ های گوش استفاده کنید . در پایان یاد آور میشویم که مدیریت طنین سمعک افتخار دارد با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات به روز پزشکی برای تشخیص زودهنگام مشکلات شنوایی و وزوز گوش در خمت شما مددجویان عزیز باشد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طنین سمعک

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

نصب و فروش سمعک ، ارزیابی شنوایی ، تعمیرات سمعک ، لوازم جانبی سمعک

دسته‌بندی محصولات و خدمات